תכנון מבני תעשייה הוא תהליך הדורש תכנון קפדני לכל אורך הדרך, על ידי אדריכלים ומהנדסים מובילים בתחומם וזאת לצד קבלת היתרי בניה הניתנים על ידי הגופים השונים במדינת ישראל. השיטות עבור תכנון מבני תעשייה ובנייתם הן רבות ומגוונות וביניהן בנייה קלה (אך לא רק) ועל כן על כל אדם, ארגון, או חברה המבקש לעצמו מבנה תעשייתי, צריך להכיר את שיטות הבנייה השונות , לבחור במועדפת ולצאת אל הדרך. כל תכנון מבנה תעשייתי מתוכנן בקפידה על ידי אדריכלים ומהנדסים.

שיטות בנייה למבני תעשייה

ישראל 2018, נוהגת לתכנן ולבצע מבני תעשייה במספר שיטות בנייה וביניהם בניה טרומית בניה קונבנציונלית מבנה פרופילים ממתכת ושילוב של כלל השיטות יחד לכדי שיטה אחת. כל אחת משיטות הבניה, תבחר בהתאם לדרישות הלקוח והתקציב אותו הוא מגדיר למטרה כמו גם הזמן העומד לרשותו לביצוע תהליך הבנייה.

לפגישת היכרות ללא התחייבות

עוד לפני שתהליך הבניה יוצא אל הדרך, בין אם זוהי בניה של מבני תעשייה מקונסטרוקציות ובין אם אלו מבנים מבנייה קלה, נכון להיפגש עם האדריכל ועם החברה המתכננת, על מנת לגבש קונספט נקודתי לתהליך התכנון וכיוצא לפועל של הבניה. שימו לב כי ישנה חשיבות נעלה לשילוב מהנדס בניין שמכיר על בוריו את תחום הבנייה של תכנון מבני תעשייה. תכנון מבנים הופך לפרקטי וכל סגנון בנייה מוצג על יתרונותיו וחסרונותיו.

מבני תעשייה למכירה

לעיתים משתלם יותר לרכוש מבנה תעשייתי מוכן מבעלים, שפשט רגל או החליף עיסוק. מבנים תעשייתיים רבים תוכננו ובוצעו על ידי בנייה קלה, אשר מאפשרת את מעבר המבנה ממקום למקום בקלות יחסית. כל עוד המבנה עומד בדרישות האישיות שלכם, הרי שאתם בהחלט יכולים לחסוך לכם את הדרך, הן ברמת התכנון והן ברמת הביצוע וזאת בתנאי שדאגתם לבחון את המבנה מכל האספקטים האפשריים ואכן הוא נמצא ראוי לדרישותיכם. אם פניתם למהנדס עבור מבנה תעשייתי, בדקו איתו האם הוא מכיר מבני תעשייה למכירה זמינים. אדריכלים או מהנדסים המתמחים בתחום תכנון מבני תעשייה ידעו לבחון עבורכם המבנה המתאים עבורכם.

על פי רוב מבני תעשייה מבניה קלה, נבנו במחירים זולים יותר מיתר חומרי הגלם ועל כן רבים מעדיפים להשקיע בבניה הקלה אך בתנאי שהיא מתאימה לצורך הספציפי והאישי שלכם – אחרת בניה זו אינה רלוונטית עבורכם.

לפגישת היכרות ללא התחייבות

פרויקטים נבחרים

חוות מונפורטויטו - פארק גורן

אוהלי קבע חכמים ללינה ואירוח למשפחות וקבוצות

גן אירועים שורש

סגירת חורף לקבלת פנים באמצעות אוהל קבע

קניון רמות

קירוי רחבת מרכז הקניון בשטח של 1000 מ``ר