קירוי מגרשי ספורט

פעילות ספורטיבית בתדירות תכופה חשובה לשמירה מיטבית על בריאותנו. בין שלל הפעילויות הספורטיביות הקיימות, נכללת גם ההגעה למגרשי הספורט השונים – כדורגל, כדורסל ועוד. כדי לשמור על אפקטיביות ושימוש נעים ויעיל במגרשים אלו לאורך מרבית עונות השנה, מומלץ כי מגרשים אלו יהיו מקורים ומוצללים כראוי

 פעילות ספורטיבית לשמירה על אורח חיים בריא

בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת במודעות לצורך שבשמירה על אורח חיים בריא, אשר תאפשר לנו איכות חיים גבוהה ומיטבית לאורך שנים רבות. אחת ההמלצות העיקריות לשמירה על אורח חיים בריא היא פעילות ספורטיבית בתדירות שבועית, התורמת להפעלתן של מרבית מערכות הגוף ושמירה על תפקודן התקין.

בעוד שפעילות ספורטיבית באופן אישי מצריכה משמעת גבוהה והתמדה עקבית לאורך זמן, הרי שבפעילות ספורטיבית קבוצתית, יותר קל לשמור על ההתמדה, שכן חברי הקבוצה מדרבנים אחד את השני והפעילות הקבוצתית הופכת גם למפגש חברתי מהנה.

יש לציין שחברת סידהארתא לא מתעסקת בהשכרת אוהלים לפגישת היכרות ללא התחייבות

מגרשי הספורט

כך, פעילות ספורטיבית קבוצתית כמו משחק כדורגל, או כדורסל, הפכו לדבר שבשגרה, כשבמרבית הערים בישראל ניתן למצוא מספר מגרשי ספורט, המוארים ומתוחזקים גם בשעות הלילה ונועדו לאפשר לכולם ליהנות ממשחק ספורטיבי ופעילות גופנית מהנה ובטוחה.

כדי ליהנות מהפעילות הספורטיבית המשותפת לאורך זמן, עלינו לדאוג לכך שהמגרש יוכל לשמש אותנו לאורך מרבית עונות השנה וכשמדובר באקלים הישראלי – ים תיכוני, המתאפיין בעונות קיץ לוהטות ואף חודשים ספורים של ימי גשם, עלינו לחשוב על פתרון איכותי, יעיל ועמיד לאורך זמן.

קירוי מגרשי ספורט

בין הפתרונות העיקריים שנועדו לאפשר לנו ליהנות ממגרשי הספורט לאורך זמן ובמרבית עונות השנה, מבלי החשש לשמש קופחת, או גשמים טורדניים, הם פתרונות הצללה, הנותנים מענה הולם הן כמחסה מפני הגשמים והן כפתרונות הצללה בימי הקיץ.

תהליך קירוי מגרשי ספורט מבוצע באמצעות תהליך של תכנון, ייצור והקמת הקירוי, כשפתרונות ההצללה השונים מגוונים הן מבחינת החומר ממנו הם עשויים והן מבחינת אפשרויות הקירוי וההצלה – בכל החזיתות של המגרש, או בחלקו.

פתרונות ההצללה והקירוי במגרשי הספורט צריכים לתת מענה איכותי ויעיל לשטחים יחסית גדולים, כשאחד המאפיינים הבולטים של שטחים אלו, המצריך תכנון נכון ומוקדם של פתרונות הקירוי וההצללה שנבחרו, הוא שלא ניתן להתקין בהם עמודים במרכז המגרש וזאת בכדי לאפשר תנועה זורמת, חלקה ובטוחה של המשתתפים בפעילויות הספורטיביות השונות.

אילו סוגי קירוי קיימים?

בכדי שנוכל לבצע את הבחירה המתאימה ביותר למגרש המיועד, כדאי שנכיר את סוגי הקירוי העיקריים:

  • רשתות צל – באפשרות קירוי זו, איכות ורמת הצל נקבעים על פי צפיפות החומר ממנו הרשתות מיוצרות.
  • יריעת ברזנט – נחשבת לעמידה ואיכותית, כשבנוסף על ההצללה הרצויה, מהווה גם פתרון אידיאלי לימי החורף הגשומים, בהיותה אטומה למים.
  • אוהל קבע / סככה – אוהל ייתן מענה לקירוי המגרש מכל צדדיו, בעוד שסככה ייעודית תוצב בחלק העליון של המגרש בלבד.

פתרונות ההצללה הם רבים ומגוונים ויכולים אף להיות מותאמים אישית בהתאם לצרכים ותנאי המגרש, לפיכך, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים לפני ביצוע עבודות קירוי והצללה של מגרשי ספורט.

 

גלריית תמונות של קירוי מגרשי ספורט

יש לציין שחברת סידהארתא לא מתעסקת בהשכרת אוהלים

לפגישת היכרות ללא התחייבות