הקורונה הביאה עמה שלל הנחיות והגבלות חדשות. שינויים אלו פוגשים אותנו כמעט בכל היבט בחיינו, וניכרים במיוחד בתחום האירועים. אנשים פרטיים כמו גם עסקים רבים, מתקשים למצוא פתרונות איך לקיים אירועים שלא נופלים ברמתם תוך שמירה על ההגבלות. אוהל אירועים הוא הפתרון האידיאלי. הוא מספק מיסוך מפני השמש, מוסיף טאץ’ שיקי ואופי מקצועי לכל אירוע תוך שמירה על ההנחיות.

מתכננים לבטל את האירוע? – קבלו ביטול!

בתחילת תקופת הקורונה, גופים פרטיים וציבוריים כאחד נטו לבטל אירועים ציבוריים. אחר כך הגיעה ההבנה שלא תמיד ניתן לשנות את כל התוכניות, ולעיתים עלינו להתגמש ולמצוא פתרונות יצירתיים שיאפשרו לנו להמשיך לחיות וליהנות מההנאות הקטנות של החיים, מבלי לעבור על החוקים ומבלי לסכן את עצמנו. נעשו הקלות בהנחיות וכיום, גם בתקופת הקורונה, ניתן לקיים אירועים תוך שמירה על ההגבלות החדשות. רצוי לשמור מרחק מאנשים, גם כדי לחסוך לעצמנו קבלת דו”ח וגם כמובן – כדי לשמור על בריאותנו.

לכל שאלה תשובה, ולכל בעיה יש פתרון

ההמלצה הרווחת היא לקיים אירועים בשטח ובטבע. כך, היתכנות ההדבקה נמוכה יותר מאשר בחלל סגור. עם זאת, בחודשי הקיץ קשה מאוד להרים אירוע בטבע, שכן החום הישראלי בתוספת המסכות שמקשות על הנשימה – זה ממש מתכון לאסון. הסכנה להתייבשות או למכת חום היא ממשית ומסוכנת גם אם מתקינים גופי קירור למיניהם כמו מזגנים ומאווררים. אך אל חשש, בדיוק מסיבות אלו נמצא גם פתרון הולם, הפתרון הטוב ביותר למצוקה הוא אוהל לאירועים.

מה זה אוהל אירועים?

אוהל אירועים המשמש קורת צל לאורחים בעת האירוח, כשמו כן הוא – אוהל לאירועים. האוהלים מסוג זה הם אוהלים מתקפלים והשימוש הנעשה בהם הוא רב פעמי. חברות רבות המשיקות לעובדים שלהם מגוון רחב של אירועים נוטות לחפש אוהלים למכירה. לשם כך, הוקמו גופים רבים המספקים את הסחורה ומציעים אוהלים למכירה לעסקים וגם אוהל לגן אירועים. בכדי לא לרכוש בטעות אוהל קמפינג משפחתי, אלא מאהל מכובד שיכול לשמש אורחים רבים, רצוי לחפש במנוע החיפוש: אוהל גדול למכירה. הדגש על המילה “גדול” במקרה זה הוא קריטי. האוהלים נמכרים במגוון רחב של מידות וצבעים, ולעיתים חברות מסוימות בוחרות גם להדביק על האוהל את לוגו החברה, וכך להפוך אותו לסמל מסחרי ולמרכז האירוע.

למה? אוהל

במקום לאלץ את אורחי האירוע לבוא עם כובע מצחייה ושמשייה, האוהל משמש כסכך וביכולתו לספק מיגון מפני השמש למספר רב של אנשים בבת אחת. מלבד החלק החשוב שהוא לוקח ביצירת צל ושמירה על האורחים, הוא מספק פתרון אידיאלי לעסקים שרוצים לקיים אירועים במתחמים פתוחים לפי הנחיות משרד הבריאות. נוסף על כך, אוהל לאירועים זו דרך שיקית לקדם אירוע, שכן הוא מספק לאירוע טאץ’ אלגנטי והופך כל מסיבה לאירוע מקצועי ובעל רמה גבוהה.

לפגישת היכרות ללא התחייבות