מבני פלדה מבוססי קונסטרוקציות פלדה הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי המבנים הנפוצים ביותר בתחום מבני התעשייה. מבנים אלו מתוכננים ומוקמים במסגרת הליכי בנייה מהירה כאשר בין יתר יתרונותיו של הליך התכנון והקמה נכללים יתרונות כגון: הליכי תכנון והקמה מהירים, חלופה זולה למבנים המוקמים בשיטת הבנייה הקונבנציונלית (בטון) או שיטת הבנייה הטרומית, אפשרות להצבת תקרה למבנה ללא צורך בעמודי תמך צפופים ויתרונות נוספים בהם נעסוק בהמשך.

תכנון מבני פלדה

תכנון מבני פלדה באמצעות קונסטרוקציות פלדה הינו הליך מקצועי המיושם על ידי מהנדס קונסטרוקציה הפועל לצידו של אדריכל המבנה. ברוב המקרים, ניתן לתכנן את אופיו וגודלו של המבנה בהתאם לצרכיו התעשייתיים של המבנה המיועד, כאשר בחירת פרופילי הפלדה המשמשים לצורך ייצור הקונסטרוקציה נבחרים בקפידה של ידי הקונסטרוקטור המלווה את הפרויקט.

אחד מיתרונותיו של מבנה הבנוי בשיטת קונסטרוקציית פלדה טמון בעובדה שכיום ניתן לעשות שימוש בפלדת אל-חלד והדבר מאפשר עמידות לאורך שנים ללא חשש מהליכי קורוזיה על גבי קורות הפלדה.

לפגישת היכרות ללא התחייבות

מבנים מפלדה עם עמודי תמך במרווחים גדולים

אחד מהיתרונות המובהקים של מבני פלדה תעשייתיים הנה העובדה שתכנון מיטבי של קונסטרוקציית פלדה מאפשר יצירת חלל עבודה מרווח יותר ללא עמודי תמך במרווחים קטנים בין אחד לשני. קירוי המבנה יכול להיעשות מחומרי גלם שונים כאשר עמודי התמך יכולים להגיע למרווחים גדולים במיוחד של עד 30-35 מטר מאחד לשני.

טכנולוגיות מתקדמות לאורך כל שלבי התכנון, הייצור וההתקנה

מבני פלדה המתוכננים ומיוצרים באמצעות קונסטרוקציות פלדה משלבים בתוכם טכנולוגיות מתקדמות לאורך כל שלבי התכנון, הייצור וההתקנה. כיום, ניתן לתכנן וליצור את המבנה בתנאי מפעל ייעודי ולשנע את חלקי הקונסטרוקציה לשטח המיועד.
הטכנולוגיות המתקדמות המאפיינות את מבני הפלדה בשיטת הבנייה הקלה מוטמעות בכל אחד מחלקיו של המבנה, בין אם מדובר בעוגנים ובביסוסים המיועדים לצרכי עיגון המבנה לאדמה, בין אם מדובר בפתרונות הבידוד המוצעים לכם לצרכי קירוי וחיפוי המבנה ובין אם מדובר בתכנון המפתחים השונים בשטח המבנה. טכנולוגיות אלו מבוססות על פתרונות בנייה קלה אשר מחוייבים לעמוד בכל תקני הבטיחות וציוד בטיחות הנדרשים.

תכנון מדויק של המבנה למטרות ניצול מירבי של המרחב

הליך תכנון מדויק וקפדני של המבנה יסייע גם לכם ליהנות מניצול מירבי של השטח (מרחב) בו יוקם המבנה. בתהליך התכנוני חייב להגדיר את מטרות השימוש במבנה וצרכי האחסון בשטח המבנה וזאת בהתאם לתנאי השטח בו עתיד להיות מוקם המבנה. ליווי מקצועי של קונסטרוקטור לאורך כל שלבי התכנון, הייצור וההקמה, יבטיח גם לכם מבני פלדה תעשייתי העומד בכל דרישות התקן בענף הבניה הקלה, לרבות, היבטי הבטיחות הנלווים להליך ההקמה.

תכנון והקמה של מבני פלדה עם סידהארתא

לסידהארתא צוות מקצועי ששואף למצוינות ולא מוכן להתפשר כשמדובר על איכות, בטיחות ואסתטיקה. שיתוף הפעולה שלנו עם חברת הענק הסינית קוסקו אלומיניום מבטיחה עבודה עם חומרים ואנשי מקצוע איכותיים אשר נבדקים בזכוכית מגדלת כדי לוודא שהתוצר יהיה ברמה הגבוהה ביותר. אנו מספקים תכנון מלא וקפדני של קונסטרוקציית פלדה ומבני פלדה באיכות הגבוהה ביותר.

ראה גם: פרוייקטים | טכנולוגיות

לפגישת היכרות ללא התחייבות