קירוי בריכות שחייה

מהו קירוי בריכת שחייה? איזה סוגי קירוי קיימים בתחום ולמי הם מיועדים? כל מה שצריך וחשוב לדעת על פתרונות קירוי לבריכות שחייה.

קירוי לבריכה הוא למעשה פתרון ייעודי למטרות קירוי והצללה במתחמי בריכות ציבוריות ו/או בריכות פרטיות המותקנות בשטח החצר. פתרון ייעודי זה מיושם באמצעות מספר שיטות קירוי שונות המאפשרות לכם ליהנות מקירוי מלא או חלקי של הבריכה ו/או מסגירה היקפית של מתחם הבריכה.

פתרונות קירוי לבריכות שחייה – למי הם מיועדים?

פתרונות הקירוי המוצעים לכם כיום למטרות קירוי בריכות, מיועדים לכל בעלי מתחמי הבריכות בכל רחבי הארץ ולכל אילו מביניכם המעוניינים ליהנות מפתרון קירוי כזה או אחר בשטח הבריכה הפרטית. קירוי בריכה ציבורית ו/או פרטית, הוא פתרון ייעודי המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות לאורך כל ימות השנה: במהלך חודשי הקיץ, הקירוי מאפשר חסימה של קרני השמש ומאפשר שימוש מהנה בבריכה תחת הצללה ייעודית, ואילו במהלך חודשי החורף, הקירוי מאפשר המשך שימוש בבריכה ומונע ממשקעים לחדור אל תוך הבריכה.

יש לציין שחברת סידהארתא לא מתעסקת בהשכרת אוהלים לפגישת היכרות ללא התחייבות

סוגי קירוי נפוצים לבריכות שחייה

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של פתרונות קירוי לבריכות שחייה, כאשר כל אחד מסוגי הקירוי השונים ניתנים להתאמה פונקציונאלית לכל מתחם בריכה בכל גודל. בין יתר סוגי הקירוי הפופולאריים ביותר תוכלו למצוא:

• תיחום בריכות שחייה באמצעות אוהל קונסטרוקציה – שיטת קירוי זו מאפשרת לכם ליהנות מפתרון קירוי ייעודי לצד פתרון מעשי לתיחום הבריכה.
• קירוי באמצעות שלד קונסטרוקציה ויריעות חיפוי המיוצרות מחומרי גלם שונים
• קירוי באמצעות יריעות הצללת רשת המאשרות חדירת אור טבעי

וסוגים נוספים של פתרונות קירוי הניתנים להתאמה פרטנית לכל בריכת שחייה בכל גודל ובכל צורה. חשוב לציין שחלק מפתרונות הקירוי המיועדים לבריכות שחיה הם פתרונות קבע לצרכי קירוי וחלקם מאפשרים לכם ליהנות מקירוי עונתי הניתן להסרה בכל רגע נתון.

קירוי לבריכת שחייה – מהיכן מתחילים?

בדומה לכל פעולת קירוי אחרת, גם קירוי בריכת שחייה מחייב היוועצות מוקדמת עם יועצי קירוי ומהנדסי קונסטרוקציה העוסקים ומתמחים בנושא. בכל אותם מקרים בהם פתרון הקירוי בו אתם מעוניינים הינו פתרון קבע המחייב קונסטרוקציה (שלד) ייעודי, תדרשו לאישורי בנייה וליווי מקצועי של מהנדס קונסטרוקציה.

חברת סידהארתא מציגה: פתרונות קירוי מקצועיים לכל סוגי הבריכות

סידהארתא היא חברה מובילה בתחומי התכנון והקמה של מערכות קירוי והצללה לכל סוגי המבנים, לרבות, מתחמי בריכות שחייה מכל סוג ובכל סדר גודל. שירותי החברה חולשים על כל ההיבטים הנלווים להליכי קירוי בריכות שחיה, החל משלב התכנון ההנדסי, דרך שלבי הייצור ועד לשלבי ההקמה והתחזוקה השוטפת. צפו למטה בקטלוג עבודות הקירוי המבוצעות על ידי החברה וגם אתם תוכלו להבטיח לכם פתרון קירוי ייעודי לבריכת השחייה.

גלריית תמונות של קירוי בריכות שחייה

יש לציין שחברת סידהארתא לא מתעסקת בהשכרת אוהלים

לפגישת היכרות ללא התחייבות