אוהלי אחסנה ולוגיסטיקה מעניקים פתרונות אחסון קבועים וזמניים למגוון רחב של עסקים, ביניהם; מפעלים, מתחמי אירועים, קניונים והרשימה עוד ארוכה…

אוהל אחסנה ולוגיסטיקה כשמו כן הוא, נועד לאחסון ציוד וסחורה ולהתנהלות שוטפת המתקיימת בו לאורך זמן. על האוהל להיות עמיד לשינויי מזג האוויר. כשמצד אחד, בחודשי הקיץ עליו להגן מפני השמש הקופחת ומצד שני, בחודשי החורף עליו להגן מפני הגשמים והרוחות.

אוהלי אחסנה ולוגיסטיקה

יש לציין שחברת סידהארתא לא מתעסקת בהשכרת אוהלים לפגישת היכרות ללא התחייבות

בכדי שהאוהל ישרת אתכם נאמנה ויגן על הציוד שלכם ו/או יספק עבור העובדים מתחם עבודה נעים ונוח, עליכם לדעת כי אתם בוחרים באוהל ברמה גבוהה, בעל קונסטרוקציה וחיפויים טובים. חשוב לזכור שגם אם מדובר באוהל זמני יש לבחור בקפידה אוהל אמין, עמיד וחזק בעל תקנים מתאימים ובטיחות מחמירה, כי זה הדבר שיכריע אם האוהל ישמש אתכם נאמנה ובכך יטיב וייעל את העבודה תחתיו או יגרור אתכם לעבודה נוספת של תחזוקה ותיקון של משהו שאמור לשרת אתכם ובעצם עושה את ההפך הגמור וגוזל את זמנכם היקר.

להשכיר או לרכוש? מה כדאי?

ישנן חברות רבות המשווקות אוהלי אחסנה ולוגיסטיקה, ולכאורה ניתן גם להזמין באופן עצמאי, אך אם אינכם מבינים באמת בעולם זה, כדאי להימנע מקנייה עצמאית, כי גם בתחום זה יש הרבה פרטים קטנים שצריך לדעת, כדי שהאוהל ישמש אתכם באמת ולאורך זמן.

יש שיעדיפו להשכיר אוהלי אחסנה ולוגיסטיקה ויש שיעדיפו לקנות… 2 האלטרנטיבות נכונות אם בוחרים בהם מהסיבה הנכונה.

כאשר מדובר באוהל אחסנה ולוגיסטיקה למקרה חד פעמי שלאחריו אין צורך באוהל, רצוי להשכיר. אך במידה ולאוהל שימושים נוספים, יהיה יותר חכם לרכוש אחד כזה, כך ישמש אותנו בכל פעם שנצטרך ואותו נוכל לתכנן בדיוק לפי הצרכים שלנו.

בזכות המאפיין של האוהלים אללו- שהם ניתנים לפירוק והרכבה כמו לגו, ללא בעיה. ניתן לבנות את האוהל בהתקנת בזק ותוך כמה שעות ניצב מבנה אמין וחזק בעל שימושים רבים, כך שאם לדוגמא ידוע למנהל הלוגיסטיקה שמחר אמור להיות יום סוער שיכול להשחית את הסחורה, ניתן לפתור את הבעיה בכך שיוכל לבנות את האוהל בכמה שעות.

אם חושבים לטווח הארוך, מבחינה כלכלית, משתלם הרבה יותר לרכוש אוהל מאשר להשכיר, משום שעם הצטברות התשלום עבור ההשכרה של האוהל העלויות יוצאות גבוהות יותר. בנוסף, כאשר משכירים אוהל, ישנם גדלים מסוימים שקיימים, אך לא בהכרח מתאימים לצרכינו, לעומת זאת באוהלים למכירה ניתן לתכנן ולייצר אוהל מותאם בדיוק לגודל הנחוץ, ואצלנו בסידהארתא, אפילו במידות לא קונבנציונליות.

פרט נוסף וחשוב לא פחות- גובה האוהל, הנו פרט שגם צריך לקחת בחשבון, אם מדובר בגובה הסחורה העומדת זו על זו ואם מדובר בגובה המשאית הנכנסת לתוך שטח אוהל האחסנה, כל אחד מפרמטרים אלה ועוד רבים אחרים מהווה חשיבות גבוהה עבור הבחירה אם להשכיר או לרכוש אוהל אחסנה ולוגיסטיקה.

תפרשו בפניכם את כל הצרכים שהאוהל אמור לספק עבורכם, בכדי שתדעו לעשות את הבחירות הנכונות ולתת לעצמכם את המענה המרבי והאופטימלי ביותר.

יש לציין שחברת סידהארתא לא מתעסקת בהשכרת אוהלים

לפגישת היכרות ללא התחייבות