ניוזלטר מס.69

דבר המנכ”ל

אנחנו, כבני אדם מתנהלים על פי פעולות אוטומטיות שהרבה פעמים איננו שמים לב שאנחנו עושים.

יוצא שאנחנו פוגעים בדרך באנשים מבלי להתכוון לכך. רוב הפעמים הפעולות שנבצע אינן נובעות מרצון לפגוע, אלא מחוסר תשומת לב לסיטואציה.

וגם כשאנחנו פועלים מתוך רצון לעשות טוב, יכולה להתקיים התוצאה ההפוכה. על אף שחשבנו שכוונתנו הטובה תוביל לתוצאות טובות, זה לא תמיד פועל כך, כי כאשר אנחנו חלק ממצב רגיש- אנחנו חלק מליבה של הסערה עצמה, ונתקשה להבחין מה נכון ומה לא. לכן, כדאי ורצוי תמיד, להתבונן דרך עיניו של מי שעומד מחוצה לה וכך נוכל לבחון את שרשרת ההתרחשויות הצפויות לקרות בצורה בהירה יותר ולהבין באמת מה יכול לקרות אם נפעל כך או אחרת.
וחשוב לזכור, לעתים, יהיו מצבים בהם נצטרך להיות נוקשים יותר בכדי לעזור לאדם שמולנו, זה לא אומר שאנחנו לא טובים, אלא שאנחנו פועלים נכון יותר עבורו.

בברכה,
אחיה עפגין
מייסד
חברת סידהארתא בע”מ

סידהארתא טיפ

-לסיכום, אוהלי קונסטרוקציה-

אז לאחר שסקרנו בטיפים האחרונים את כל המאפיינים של אוהלי הקונסטרוקציה, ניתן להבין כי הטכנולוגיה הזו נותנת מענה עבור מנעד רחב מאוד של פתרונות לקירוי והצללה.

החל מאולמות אירועים ועד לעמדות שמירה, אוהלי הקונסטרוקציה הם המענה האידיאלי. אז לפני שניגשים לאלטרנטיבה המוכרת- הבניה הקונבנציונלית, כדאי לעצור רגע ולבחון את הייתרונות שיש לטכנולוגיה הנפלאה הזו להציע.

חדשות ועדכונים

אוהל קונסטרוקציה בעל חיתוכי חלונות המרמזים על היכל תפילה ענק.

האוהל משתרע על שטח של כ500 מ”ר ומהווה מוקד התכנסות המאכלס אנשים רבים בעת ובעונה אחת.

לפרויקטים נוספים

סיפור הצלחה

“…יצרנו, אני והבעלים של סידהארתא, אחיה, שטח גדול, עם זכוכיות כדי שזה לא יפגע בנוף…”

לסרטון המלא

משה בן דוד,
בעלים
שורש.

לסיפורים נוספים